2007. november 2., péntek

Kozmetikus

Közel három hónap eltelte után úgy gondoltam ideje elmenni kozmetikushoz, és legyantáztatni a szemöldököm, ha nem akarok valami meditterán vagy mexikói szemöldök formát.
Tegnap este akartam mindezt megejteni, de a fodrász - igen jól irtam, ugyanis itt a fodrász végzi el a kozmetikai dolgokat is (szóval készülj Kepi, hogy mire legközelbb hajvágásra kerül a sor a lábamat is le kell gyantázni) - közölte velem, hogy este már nem vállal el ilyen munkát, mert nincs elég fény. Elég furcsának találtam a magyarázatot, dehát gondoltam legyen, biztos ez is valami thai babona lehet.
Ma reggel visszamentem, a fodrászkozmetikus elővett egy pengét és felém közelitett. Életemben először féltem a kozmetikusnál. Nem sokat teketóriázott, leborotválta a felesleges részeket.
Szóval most frissen borotvált szemöldökkel gépelem nektek a blogot. Meglepő módon nem lett rossz. Más kérdés, hogy két nap múlva mehetek vissza borotváltatni. A bikini vonal 'gyantázásra' inkább nem lennék kiváncsi...

Nincsenek megjegyzések: